#OameniiMobexpert - Hermina: „Este important să fim dispuși să ne adaptăm la orice situație”

Pentru că oamenii din spatele unui brand sunt cei care îi dau viață, vă facem cunoștință cu colega noastră, Hermina Manole, Manager Customer Experience.

Vrem să aflăm mai multe lucruri despre tine. Cine este Hermina, ce a făcut înainte să lucreze în cadrul companiei Mobexpert?

Înainte să lucrez în cadrul Mobexpert eram o proaspătă absolventă de la ASE în căutarea primului job serios. Am aplicat pentru postul de consultant rate și fidelizare în magazinul Mobexpert Băneasa și astfel a început călătoria mea profesională în cadrul Mobexpert în urmă cu 16 ani. 

Povestește-ne mai multe despre traseul tău profesional.

După câțiva ani petrecuți în magazin, în care am avut diverse responsabilități din zona de consiliere rate, fidelizare clienți și customer service, am primit provocarea de a mă alătura echipei din centrala Mobexpert având jobul de Project Manager pe zona de servicii. 

Iar în ultimii 2 ani ocup și funcția de Manager Customer Experience în cadrul Grupului Mobexpert. 

Poți explica în câteva cuvinte domeniul tău de activitate?

În Mobexpert activez pe mai multe planuri, însă pot să menționez ca activități principale: gestionarea zonei de servicii financiare și modalități de plată dedicate clienților și coordonarea echipei formate din consultanții de rate și fidelizare din magazinele Mobexpert. Mă ocup și de programele de fidelizare și activitatea de customer experience în magazinele noastre, negocieri la nivel de grup pentru diverse parteneriate și colaborări, baze de date și data protection. Sunt arii diferite, dar extrem de importante pentru Mobexpert și sunt mândră că am ajuns să fac parte din zona strategică a companiei. 

Care sunt proiectele de viitor la care lucrezi pentru Mobexpert? Ce pregătești pentru perioada următoare?

Sunt câteva proiecte foarte importante pentru Mobexpert care au scopul de a crește rata de satisfacție a clienților noștri și totodată creșterea loialității și a încrederii în brandul Mobexpert. În acest sens vom implementa și în magazinele fizice formularele NPS prin care vom culege feedback-ul clienților atât la momentul plasării unei comenzi, cât și după livrarea acesteia. În același timp, lucrăm și la noul Program de Loialitate dedicat clienților Mobexpert care să poată fi accesat atât la comenzile din magazine, cât și la cele online. 

De asemenea, ne concentrăm în continuare și pe produsul Mobexpert Credit Card și împreună cu Alpha Bank și Mastercard pregătim extinderea listei de beneficii atașate cardului valabilă atât la Mobexpert, cât și la alți parteneri din piață.

Care au fost acele momente din parcursul tău profesional în care simți că ai crescut cel mai mult?

Fiecare proiect implementat a contat, fiecare experiență și decizie luată au contribuit la dezvoltarea și apoi la creșterea mea profesională. Cred că fiecare moment petrecut în cadrul unui proiect m-au ajutat să învăț, să mă dezvolt și să câștig experiență. 

Care este un proiect de care ești mândră?

Fără DAR și POATE proiectul legat de implementarea produsului Mobexpert Credit Card. Pentru că l-am coordonat încă de la început de când ideea era încă „în fașă” până când l-am văzut în portofelul clienților. Nivelul de satisfacție atunci când vezi că produsul la care ai lucrat câștigă notorietate și este dorit de câți mai mulți clienți este unul mare. 

Ce calități te ajută să ai succes în acest domeniu?

Dacă îți dorești ca parcursul profesional să fie unul ascendent, trebuie să știi care sunt trăsăturile asupra cărora să te concentrezi. Cred că m-a ajutat foarte mult atitudinea pozitivă, neconflictuală și dorința de a-i încuraja și pe cei din echipa mea să adopte o atitudine la fel de pozitivă și proactivă. Aceste lucruri contribuie din plin la crearea unui mediu de lucru plăcut, productiv, în care oamenii lucrează bine și constructiv împreună.

De asemenea, atenția la detalii, perfecțiunea și flexibilitatea mi-au fost de folos pe termen lung. Este important să fim dispuși să ne adaptăm la orice situație, pentru a face lucrurile să meargă.

Cine sunt oamenii, personajele care te inspiră?

M-am gândit destul de mult ce să îți răspund aici și o să spun ceva simplu – că mă inspiră oamenii în general - oamenii buni, oamenii care se străduiesc să-şi depăşescă condiţia, oamenii care dau dovadă de consecvență şi tenacitate, oamenii care atunci când realizează că au greşit au tăria să recunoască, să-şi ceară scuze şi să meargă mai departe. 

Ce sfat ai pentru generația tânără? Ținând cont mai ales de această perioadă, ce ar putea să facă pentru joburile în care sunt deja sau pentru care se pregătesc. 

Să aibă mai multă răbdare și, în primul rând, să aibă răbdare cu ei înșiși. Am observat că generația tânără nu mai are răbdare deloc, vor ca toate să li se întâmple instant și fără să depună prea mult efort. Iar dacă nu este destul de rapid, cedează și „părăsesc corabia”, crezând că în alta parte este mai simplu și mai rapid. Lucrurile bune se întâmplă, vin de la sine, însă după ce muncești pentru ele. 

Dacă ai ajuns până aici înseamnă că ți-a plăcut :)