Coș cumpărături

închide
  • Nu aveți produse în coș.

#OameniiMobexpert - Andreea: „Încerc să mă înconjor de oameni de la care am ceva de învățat”

Andreea Funaru Oamenii Mobexpert

Pentru că oamenii din spatele unui brand sunt cei care îi dau viață, vă facem cunoștință cu colega noastră Andreea Funaru, Jr. Social Media Manager.

Vrem să aflăm mai multe lucruri despre tine. Cum este Andreea, ce a făcut înainte să lucreze în cadrul companiei Mobexpert?

Înainte de Mobexpert am urmat Facultatea de Comunicare și Relații Publice din cadrul SNSPA, timp în care am lucrat online ca profesor de limba engleză. După terminarea facultății am început Masteratul de Brand Management și Comunicare Corporativă. În primul an de masterat m-am angajat la Mobexpert și am rămas aici din 2017.

 

Povestește-ne mai multe despre traseul tău profesional. 

La început am fost  responsabilă de crearea descrierilor pentru produsele din site-ul nostru, www.mobexpert.ro. Ulterior, am preluat și blogul Mobexpert, lucru care mi-a oferit libertatea de a-mi exprima creativitatea prin intermediul articolelor. Cu timpul, mi-au fost delegate diverse task-uri care m-au ajutat să descopăr ceva nou cu fiecare ocazie, iar în prezent sunt Jr. Social Media Manager. De patru ani m-am alăturat echipei Mobexpert Online și tot de atunci mă implic cu pasiune în tot ceea ce am de făcut aici.

Poți explica în câteva cuvinte domeniul tău de activitate?

Sunt responsabilă atât de crearea planurilor editoriale de pe aproape toate rețelele sociale pe care suntem prezenți, cât și de comunicarea constantă cu clienții. Comunicarea online este un domeniu într-o continuă evoluție, iar noi căutăm mereu cele mai eficiente metode prin care putem fi alături de clienți.

De ce social media? Cum ai ales acest drum din punct de vedere profesional?

Nu am plănuit să lucrez în social media și nici nu aveam un traseu profesional foarte bine stabilit în minte atunci când am intrat la facultate, îmi doream să experimentez cât mai mult. Cu timpul, la Mobexpert, am observat că asta mi se potrivește și că e un domeniu care îmi oferă multe posibilități de dezvoltare.

Care au fost acele momente din parcursul tău profesional în care simți că ai crescut cel mai mult?

Preluarea constantă de noi task-uri și responsabilități m-a făcut să mă dezvolt în permanență pe plan profesional. De exemplu, încă de la început, trecerea destul de rapidă de la descrieri de produs către social media a fost un pas foarte important pentru mine, care m-a ajutat să evoluez. Cu timpul, noile sarcini mi-au permis să descopăr câte puțin din multitudinea de părți care formează Mobexpert Online.

Ce calități te ajută să ai succes în acest domeniu?

Dorința de învățare, o bună comunicare și curiozitatea sunt calități importante care cu siguranță mă ghidează atât pe plan profesional, cât și personal. De foarte multe ori am avut rezultate bune pentru că am fost interesată să descopăr cât mai mult din tot ceea ce înseamnă și are de oferit acest domeniu.

Cine sunt oamenii, personajele care te inspiră?

Încerc să mă înconjor tot timpul de oameni de la care am ceva de învățat. Mă inspiră cei care fac ceea ce le place cu adevărat și sunt dornici de mai mult. Totodată, dintre persoanele foarte apropiate mie, atât surorile mele și prietenii mei, cât și oamenii alături de care lucrez zilnic îmi sunt adevărate surse de inspirație.

Cum gestionezi relația cu clienții și cum reușești să îi liniștești pe cei supărați?

Indiferent de natura mesajelor și comentariilor primite pe rețelele sociale, verificăm situația și revenim cu un răspuns cât de repede putem. Cea mai mare satisfacție pentru mine și colegii mei, fie ei din online sau offline, este atunci când reușim să îi facem pe clienți să aleagă produsele potrivite pentru ei și casele lor.

Cum s-a schimbat comportamentul clienților pe rețelele sociale în perioada pandemiei?

Din cauza restricțiilor, ne-am îndreptat mai mult către online, iar asta s-a văzut cu siguranță și pe rețelele sociale. Urmăritorii și clienții noștri au fost foarte activi, însă și noi, la rândul nostru, am fost acolo pentru ei, încercând să le oferim constant conținut nou, util și inspirațional.

Ce sfat ai pentru generația tânără? Ținând cont mai ales de această perioadă, ce ar putea să facă pentru joburile în care sunt deja sau pentru care se pregătesc? 

Am un sfat pe care l-am primit și eu – mereu să rămână dornici de cunoaștere și să încerce să iasă din zona de confort; să nu renunțe la pasiunile lor și să urmeze cu tărie ideile pe care le au.

Dacă ai ajuns până aici înseamnă că ți-a plăcut :)

Scroll To TopScroll To Top