Am implementat mai multe procedee necesare pentru siguranța clienților și a angajaților noștri.
Măsurile de siguranță pe care le-am luat
-
temperatura angajaților și a clienților este măsurată în fiecare zi, la începutul fiecărei ture de lucru folosind termometre electronice digitale, fără atingere, respectiv la fiecare intrare în magazin;
-
dezinfectăm corespunzător magazinele de 4 ori pe zi – mânerele, POS-urile cardurilor bancare, ecranele tactile, calculatoarele, tastaturile, tabletele, suprafețele de birouri și a produsele;
-
am amplasat dispensere cu senzor pentru igienizarea mâinilor;
-
ținem cont de regulile de distanțare socială în magazin – 1,5 – 2 m.
Livrăm door to door în condiții de siguranță
-
vă recomandăm în continuare plata cu cardul sau prin intermediul transferului bancar;
-
echipele de livrare au în dotare mănuși, măști de protecție, dezinfectant, șervețele și botoșei de unică folosință;
-
echipele de livrare respectă distanța recomandată, minimum 1 metru, atunci când ajung cu produsele în fața ușii;
-
centrele logistice sunt dezinfectate constant conform procedurilor recomandate de autorități.
Vă asigurăm că
-
urmărim constant deciziile autorităților și le respectăm cu responsabilitate;
-
echipa de suport este disponibilă pentru dumneavoastră, pentru a vă răspunde la întrebările legate de comenzile online;
-
suntem online prin intermediul telefonului, email-ului sau al rețelelor sociale,
-
pentru cei care pot lucra de acasă, am pus la dispoziție resursele necesare desfășurării activității lor în condiții normale.
Vă invităm să consultați
aici
programul tuturor magazinelor Mobexpert.
Ne-am schimbat pentru siguranța noastră, a tuturor. Vă așteptăm cu drag, în deplină siguranță.
Dacă ai ajuns până aici înseamnă că ți-a plăcut :)