#OameniiMobexpert - Sorin: „Comunicarea este o permanentă lecție pe care o învăț”

 

Pentru că oamenii din spatele unui brand sunt cei care îi dau viață, vă facem cunoștință cu colegul nostru Sorin Moldovan, Manager Mobilier General în magazinul Mobexpert Oradea.

Vrem să aflăm mai multe lucruri despre tine. Cum este Sorin, ce a făcut înainte să lucreze în cadrul companiei Mobexpert?

Mă consider o persoană sinceră, corectă și încrezătoare în capacitatea de a face față provocărilor. Îmi plac sportul și ieșirile în natură, în care mai evadez atunci când timpul îmi permite. Înainte de Mobexpert Oradea au mai fost câteva locuri de muncă în care am activat, tot în domeniul vânzărilor. În 2016 am intrat în familia Mobexpert, unde am rămas plăcut surprins de colegi și de modul în care am fost primit.

Povestește-ne mai multe despre traseul tău profesional.

În Mobexpert am început ca și Consilier Vânzari pe raionul de Mobilier General în Iunie 2016, iar în anul următor mi s-a oferit șansa de a ocupa funcția de Asistent Manager Mobilier General. Am învatat de la cei mai buni, cărora le mulțumesc pentru sprijinul și încrederea acordată, iar de curând am preluat funcția de Manager Moblier.

Cu ce este Mobexpert special pentru tine?

Pentru mine? Mi-a dat șansa să evoluez și să știu că pot mai mult. Face parte din viața mea de aproape 6 ani. Este locul unde am crescut, atât pe plan profesional, cât și personal.

Cum decurge o zi din activitatea ta? Care sunt cele mai mari provocări?

Prioritatea mea este de a mă asigura că toți clienții care intră în magazin vor pleca mulțumiți de produsele și serviciile noastre. Nicio zi nu seamănă cu alta. În fiecare zi apar noi și noi provocări care vor exista mereu. Dificultatea de a găsi soluția cea mai bună este adevărata provocare.

Ce aspecte ale job-ului îți plac cel mai mult și îți aduc cea mai mare satisfacție?

Faptul că am șansa să rezolv multe din provocările zilnice și să ajut fiecare client, indiferent de necesitățile lui, îmi împlinește ziua.

Care sunt principalele ingrediente pentru o experiență placută într-un showroom Mobexpert?

Amabilitatea, empatia și respectul față de clienții noștri sunt ingredientele cheie ce determină ca experiența Mobexpert să iasă în evidență față de alte locații.

Ce calități apreciezi la colegii din echipa ta?

Apreciez energia de care dau dovadă zilnic, implicarea și entuziasmul lor la locul de muncă, indiferent de cât de greu ar fi.

Cum formezi o echipă de succes?

Cea mai mare comoară a unei echipe este calitatea oamenilor care fac parte din ea, de aceea consider că la baza unei echipe de succes stă, în primul rând, comunicarea, învățarea, respectul și unitatea echipei. Mi se pare important ca, atunci când cineva face un lucru bun, să îi recunoști meritele, astfel îi acorzi șansa de a căpăta încredere în sine, dar și să îl atenționezi atunci când face ceva greșit.

Dupa ce valori te ghidezi în activitatea ta?

Cred că este imperios necesar să avem în permanență respect față de locul de muncă și efortul pe care îl depunem zilnic. Așadar, respectul față de angajamentele pe care mi le asum zilnic este o valoare de urmat și onorat.

Care este cea mai importantă lecție pe care ai învățat-o în ultimul an?

Resursa umană este vitală pentru ca o firmă să fie de succes. Așadar, pentru mine, comunicarea este o permanentă lecție pe care o învăț, indiferent că este între colegi, prieteni și/sau clienți.

De ce ai recomanda unui prieten Mobexpert ca loc de muncă?

Indiferent de trecutul personal sau profesional, la Mobexpert fiecare persoană are șansa să evolueze într-o carieră sigură și plină de oportunități. Interacționând cu alți oameni, aspectul social nu este eliminat, iar provocările zilnice te formează într-o persoană responsabilă și capabilă.

Ce sfat ai pentru generația tânără? Ținând cont mai ales de această perioadă, ce ar putea să facă pentru joburile în care sunt deja sau pentru care se pregătesc?

Întotdeauna să fie deschiși în a învăța lucruri noi și să nu rateze nicio oportunitate ce li se prezintă în față.

 

Dacă ai ajuns până aici înseamnă că ți-a plăcut :)