Idei și inspirație pentru casa ta
DESCOPERĂ SFATURI PRACTICE DE AMENAJARE INTERIOARĂ
#OameniiMobexpert - Gabriela: „Schimbarea stă în fiecare dintre noi”
Pentru că oamenii din spatele unui brand sunt cei care îi dau viață, vă facem cunoștință cu colega noastră Gabriela Ștefan, Product Manager Vaze, Plante și Flori Artificiale.
• Vrem să aflăm mai multe lucruri despre tine. Cum este Gabriela Ștefan, ce a făcut înainte să lucreze în cadrul companiei Mobexpert?
Sunt o fire veselă și creativă, iubesc frumosul și am ca hobby principal pictura. Am terminat facultatea de Informatică Managerială, promoția 2003, iar pentru o perioadă am și profesat în domeniul IT. Neregăsindu-mă în acest domeniu, după scurt timp am simțit nevoia unei schimbări și așa am ajuns la Mobexpert.
• Povestește-ne mai multe despre traseul tău profesional, unde ai lucrat înainte de Mobexpert?
Aș putea spune că traseul meu profesional a început la Mobexpert. În noiembrie 2004 m-am angajat la Mobexpert Pantelimon, unde am fost consultat vânzări în departamentul de mobilă, apoi în zona decorațiunilor. După o pauză de câțiva ani în care am devenit mămică, am revenit în Mobexpert, de data acesta în magazinul din Militari, pe postul de consultant vânzări mobilier bucătării, unde am reușit să îmbin cunoștințele dobândite în timpul facultății și creativitatea. În mai puțin de un an am devenit Manager Departament Bucătării, unde am rămas până în 2017, an în care am primit propunerea de a fi Product Manager pentru o zonă total nouă: “Vaze, Plante și Flori Artificiale”.
• Spune-ne ce reprezintă un job de Product Manager, în linii mari.
Funcția de Product Manager reprezintă o provocare continuă. Acest job te provoacă să inovezi în fiecare sezon, să fii mereu cu un pas înaintea tuturor. Am învățat în 3 ani să îmi folosesc imaginația la cote maxime, să învăț să “culeg” produsele din multitudinea de flori și vaze existente la târguri și să cred cu tărie în alegerile mele. Entuziasmul meu a reușit să îi influențeze pe mulți dintre colegii mei și indiferent de sezon, împreună, am adus primăvara în toate magazinele Mobexpert.
• Ce te inspiră atunci când vine vorba de o colecție nouă în Mobexpert? Ce criterii stau la baza alegerii unui produs?
Implicarea mea directă în amenajările magazinelor și crearea de aranjamente florale au condus de fiecare dată la apariția unei idei noi și la oportunitatea de a crea o poveste nouă în zonele special amenajate în magazine. Fiind un domeniu creativ, inspirația pentru o nouă colecție o găsesc de cele mai multe ori la târgurile de profil. Acolo încerc să identific produsele noi și cât mai bine realizate care să completeze colecția deja existentă, sau, de ce nu, să mă ajute la extinderea zonei printr-o diversitate mai mare de flori și plante artificiale.
• Cum aduni feedback din partea clienților?
Parerile clienților le poți afla în primul rând prin interacțiunea directă cu ei, participând la vânzarea produselor, dar. de cele mai multe ori, cel mai bun feedback l-am obținut de la colegii din magazine.
• După ce valori te ghidezi în carieră și în viață, în general?
Valorile și principiile ne fac ceea ce suntem ca oameni, iar acestea pot fi bune sau rele, în funcție de situație. Pentru mine, cea mai importantă valoare, atât în viață, cât și în carieră, este respectul. Respectul este poate una dintre cele mai des menționate valori pentru că este necesar în absolut toate interacțiunile sociale.
• Ce te motivează? Ce te inspiră?
De cele mai multe ori, priectele noi mă motivează să îmi depășesc limitele, iar inspirația mi-o găsesc lângă oamenii buni și implicați.
• Cu ce este Mobexpert special pentru tine?
Pot spune că Mobexpert pentru mine este prima dragoste, m-a determinat să mă întorc și să mă reinventez de fiecare dată.
• Așa cum știm cu toții, de la începutul lunii martie, lucrurile s-au schimbat pentru toată lumea. Pentru tine cum s-au schimbat?
În această perioadă am reușit să cunosc munca de acasă și am putut să țin o legătură mai strânsă cu furnizorii din China și Europa, chiar s-au sudat legături importante pe baza crizei cauzate de acest virus.
•Cum a afectat această perioadă alegerea produselor? Ați făcut achizitii noi?
Regretul cel mai mare al meu este că în luna aprilie trebuia să fiu prezentă la cel mai important târg, unde urma să îmi construiesc colecția pentru sezonul următor, dar am încredere că produsele selectate anul trecut vor atrage în continuare interesul clienților. În acestă perioadă am onorat toate comenzile în lucru și cu încredere voi continua să achiziționez, pentru că întodeauna o decorațiune nouă va înveseli o casă.
• Ce crezi că urmează după această perioadă?
O perioadă cu multe întrebări, multe lucruri incerte, dar și cu dorință de schimbare. Oamenii au devenit lipsiți de încredere și temători, iar datoria noastră ca retaileri este să le insuflăm încredere că totul va continua pe un făgaș normal.
• Care este cea mai importantă lecție pe care ai învățat-o în ultimele 2 luni?
Să îți menții calmul și să fii puțin mai precaut!
• Ce sfat ai pentru generația tânără? Ținând cont mai ales de această perioadă, ce ar putea să facă pentru joburile în care sunt deja sau pentru care se pregătesc?
Încearcă să ieși din tipare și să crezi în ceea ce faci! Acest virus ne-a demonstrat că oricând pot apărea schimbări majore în viața noastră, dar asta nu înseamnă că ne vom da bătuți, ci din contră, vom încerca să venim cu soluții pentru a iesi cât mai repede din impas. Schimbarea stă în fiecare dintre noi!